پردیس امروز:

ممنوعیت کرونایی تردد میان شهر تهران و پردیس وجود ندارد

براساس تصمیمات جلسه کمیته مدیریت و مقابله با بیماری کرونا؛ ممنوعیت تردد میان شهر تهران و پردیس وجود ندارد و هرگونه ممنوعیت تردد جدید در صورت ابلاغ بر اساس اطلاعیه های منتشر شده از سوی ستاد ملی به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش پردیس امروز به نقل از فرمانداری پردیس، در جلسه کمیته مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در شهرستان پردیس تشریح کامل وضعیت شهرستان در بخش های بیماریابی، پیگیری شرایط مبتلایان، اقدامات انجام گرفته برای ضدعفونی و گند زدایی معابر و اماکن عمومی و برنامه های پیش رو برای کاهش شیوع بیماری صورت گرفت.

پس از تبادل نظر حاضران پیرامون نحوه اجرای شیوه نامه ها و محدودیت های اعلام شده مقرر شد؛ گروه شغلی ۳ و ۴ به صورت کامل تعطیل شده و گروه شغلی ۲ نیز فقط تا ساعت ۱۸ به فعالیت خود ادامه دهند، همچنین در فعالیت گروه شغلی ۱ به هیچ عنوان اختلالی به وجود نخواهد آمد.

تشدید بازرسی ها برای نظارت بر مصوبات، با افزایش تیم های گشت و بازرسی و با حضور نمایندگان ادارات مرتبط، ممنوعیت هرگونه تجمع تحت هر عنوان و شرایطی و فعالیت دستگاه های اجرایی با ظرفیت ۵۰ درصد از نیروها از مصوبات این جلسه بود.

ممنوعیت تردد میان شهر تهران و پردیس نیز وجود ندارد و هرگونه ممنوعیت تردد جدید در صورت ابلاغ بر اساس اطلاعیه های منتشر شده از سوی ستاد ملی به اجرا در خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بر چسب ها

اخبار مرتبط

چند رسانه ای

آخرین اخبار