پردیس امروز:

ایستگاه پلیس راه جاجرود افتتاح شد

رئیس پلیس راه تهران بزرگ از حضور دائم نیروهای پلیس راه در جاده جاجرود خبر داد و گفت: این حضور مستمر، بر کاهش تصادفات جاده ای و نیز امنیت عمومی منطقه تاثیرگذار است.

به گزارش پردیس امروز از پایگاه خبری پلیس، به مناسبت هفته ناجا با حضور سرهنگ “نوراله خادم” و مسئولان محلی، ایستگاه پلیس راه جاجرود افتتاح شد.

در این مراسم، رئیس پلیس راه تهران بزرگ با اشاره به اینکه این محور یکی از محورهای پرتردد وسایل نقلیه سبک و سنگین و حتی موتور سیکلت ها است، افزود: شکل ساخت این محور به صورت شیب های افقی و عمودی می باشد و این شیب ها و نیرو های گریز از مرکز جاده، باعث بروز تصادفات و حتی واژگونی وسایل نقلیه می شود که دقت در رانندگی و کنترل سرعت خودرو موثر در کاهش این گونه حوادث رانندگی است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بروز تصادف در جاده جاجرود بر بار ترافیکی بزرگراه های شهید بابایی و شهید یاسینی تاثیر گذار است، اعلام کرد: از اردیبهشت ماه سال جاری تیمی از کارشناسان پلیس راه در جاده جاجرود استقرار یافته و مشخص شد حضور دائم و مستمر کارکنان پلیس راه در این نقطه علاوه بر کاهش تصادفات در جاده جاجرود بر امنیت عمومی منطقه نیز تاثیر گذار است.

سرهنگ خادم تصریح کرد: با جانمایی و تمهیدات مهندسی، ایستگاه پلیس راه جاجرود احداث و پیش بینی می شود تاثیر بسیار خوبی در بار ترافیکی بزرگراه های بابایی و یاسینی و همچنین کاهش تصادفات در این محور داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بر چسب ها

اخبار مرتبط

چند رسانه ای

آخرین اخبار