توماس توخل از هدایت چلسی برکنار شد

به گزارش پردیس امروز از ایلنا ، باشگاه چلسی در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد توماس توخل سرمربی ۴۹ سال آلمانی از هدایت شیرهای لندنی برکنار شده است. در بیانیه باشگاه چلسی آمده است: “از طرف همه در باشگاه چلسی، باشگاه مایل است از توماس توخل و کارکنانش برای تمام تلاش‌هایشان در طول مدت حضورشان در باشگاه تشکر کند. توماس پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان، سوپرکاپ و جام باشگاه های جهان در دوران حضورش در چلسی به درستی جایگاهی در تاریخ چلسی خواهد داشت.

از آنجایی که گروه مالکیت جدید چلسی به ۱۰۰ روز از زمان تصدی باشگاه می‌رسد و همچنان به کار سخت خود برای پیشرفت باشگاه ادامه می‌دهد، مالکان جدید معتقدند که زمان مناسبی برای انجام این اقدام اعلام شده است.

کادر مربیگری چلسی مسئولیت این تیم را برای تمرینات و آماده سازی مسابقات آتی ما بر عهده خواهد گرفت زیرا باشگاه به سرعت برای تعیین سرمربی جدید حرکت می‌کند. تا زمان انتصاب سرمربی جدید هیچ اظهارنظر دیگری نمی‌شود.”

چلسی در حالی قرارداد سرمربی آلمانی ار فسخ کرده که ۲۵۴ میلیون پوند در بازار نقل و انتقالات تابستانی پرداخت کرد اما در فصل جدید در تمامی مسابقات تنها یک کلین شیت داشته و طی ۵ مسابقه اخیر ۳ شکست داشته‌اند.

مت لاو، خبرنگار تلگراف و نزدیک به باشگاه چلسی اعلام کرده گراهام پاتر بازیکن پیشین فوتبال و سرمربی تیم فوتبال براتیون، یکی از گزینه‌های جدی چلسی برای جانشینی توخل است.

نتایج ضعیف چلسی در چند هفته اخیر و شکست در بازی شب گذشته برابر حریفی نه چندان قدرتمند باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به برکناری توخل از سمتش به عنوان سرمربی چلسی بگیرند.

آبی‌های لندن نتوانسته بودند انتظارات در لیگ برتر را نیز برآورده کنند و پس از گذشت شش هفته از آغاز فصل ۲۳-۲۰۲۲ با کسب تنها ۱۰ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته بودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بر چسب ها

اخبار مرتبط

چند رسانه ای

آخرین اخبار