عملکرد صداوسیما طی سالهای اخیر علاوه بر مردم، صدای برخی سیاستمداران خودی را هم درآورده است.
به گزارش پردیس امروز از برترینها: عملکرد صداوسیما طی سالهای اخیر علاوه بر مردم، صدای برخی سیاستمداران خودی را هم درآورده است. حضور چهرههای تندرو به عنوان کارشناس و مهمان برنامههای مختلف تلویزیون هم نشان میدهد این مجموعه عریض و طویل قصد کوتاه آمدن ندارد.
هادی محمدی (روزنامهنگار) در این باره نوشت: شبکه چهار صداوسیما هم رفته به راه غلط شبکه افق و سه. هیچ راهی جز تغییر مدیریت ناموفق و تفرقهزای صداوسیما نیست.









