هشدار درباره تکرار اعتراضات خیابانی در سال جدید

رسانه نزدیک به حوزه علیمه با اشاره تلویحی به ماجرای حمله به دو خانم بدون حجاب با سطل ماست در مشهد، ضمن انتقاد از برخی رفتارهای ناصحیح در برخورد با بی‌حجابان، نسبت به تکرار وقایع اعتراضی در پی مرگ مهسا امینی هشدار جدی داد.

هشدار درباره تکرار اعتراضات خیابانی در سال جدید

خبرگزاری رسا در یادداشتی به انتقاد از نهادهای فرهنگی متولی حجاب پرداخت و نوشت:

* چگونه است که نهادهای دولتی متولی امور فرهنگی که نان خور نظام بوده و باید در راستای حفظ اصول و مبانی به وظایف محوله خود عمل کرده و در این راستا حرکت کنند، اکنون خود را کنار کشیده و نظاره‌گر اقدام مردم انقلابی شده و گروه‌های مختلف مردمی را به جان همدیگر می‌اندازند!

* در این یادداشت هشدار داده شده «در صورتی که مردم به قضیه مهار بی‌حجابی ورود پیدا کرده و تک به تک افراد جامعه، اقدام به اصلاح این اوضاع کنند، زمینه‌های به وجود آمدن وقایعی همچون فوت مهسا امینی هموارتر خواهد شد و ایران را برای دومین بار به اعتراض و آشوب خواهد کشید و دشمنان این بار «اعتراض متدین» را رقم خواهند زد.

* در بخش دیگری از این یادداشت تاکید شده «در حکومتی که همه ارگان‌های آن با مبانی و اندیشه‌های اسلامی اداره شده و به پیش برده می‌شود، قطعاً اقدام مردمی و آتش به اختیاری مردم انقلابی برای برخورد با ناهنجاری‌ها و بی‌حجابی در جامعه، آخرین راه و شاید آخرین تیروترکش و اقدام برای اصلاح هنجارها و پایان دادن به این گونه مسائل است؛ نه اولین راه و اقدام. وطبیعتا زمانی باید این راه را انتخاب کرد که حکومت، حکومت اسلامی نباشد یا از دست آن در این زمینه کاری بر نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بر چسب ها

اخبار مرتبط

چند رسانه ای

آخرین اخبار