من ریال را دوست دارم؛

انتقاد کاربران از توییت فعال اصولگرا

سید یاسر جبرائیلی (فعال سیاسی)در توییتر خود نوشته: من_ریال_را_دوست_دارم چون وسعت معیشت مردم ما به قدرت ریال گره خورده است.

توئیت یک کاربر مشهور درباره «ریال» پر سَر و صدا شد

به گزارش برترین‌ها: این توییت وی در حالی است که قدرت خرید مردم روز به روز در حال کاهش است و به همین علت، کاربران بسیاری انتقادهای تند به این توییت داشته اند.

دارابی در واکنش به این توییت نوشته: اگر متوجه این نیستید که ریال ما گره خورده به دلار و اقتصاد ما تحت تاثیر اقتصاد بین‌الملل است، بنابراین خدا به داد ما برسد که دوره، دوره‌ی شماست.

سعید گفته: البته که نه این ﷼ ! ریال داریم تا ریال! مردم عربستان هم زندگی شان به ریال شان وابسته ست!

شیما هم با اشاره به اوضاع اجاره مسکن توییت کرده: شما را نمی‌دونم ولی با ما با دلار حساب می‌کنند. آپارتمان ۲۰ سال ساخت متری ۱۲۰ میلیون تومان یا ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، هر جوری حساب کنید به دلار است!

پریا اشاره کرده: ولی این آرمانگرایی اقتصادی کوچکترین سنخیتی(لااقل محسوس و ملموس) با سیاست های اجراییمون تا الان که نداشته.

امیلی هم گفت: ریال اما شما رو دوست نداره، می‌گه: “دست از سرم بردار، آفت جونم.”

زاهد هم معیشت مردم را در نظر داشته و نوشته: معشیت مردم به دلار وابسته هست نه ریال اگر غیر این بود مردم هر روز فقیر فقیر تر نمی شدند

بنت‌الهدی هم گفت: کاش قابل اجرا باشه و در حد دوست داشتن نباشه… از این عشق ها و دوست داشتن های آبکیه امروزی که فقط ادعا و حرف هست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بر چسب ها

اخبار مرتبط

چند رسانه ای

آخرین اخبار