حواشی جدید مدیر هلدینگ خلیج فارس؛

جنجال تیم حفاظت علی عسگری در کیش / درگیری در نمایشگاه صنعت پتروشیمی

چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش که روزدوشنبه ٢۴بهمن ماهر با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی در کیش برگزار شد با حواشی عجیبی همراه بود که نیازمند بررسی و پاسخگویی از سوی دستگاههای مختلف است.

به گزارش پردیس امروز از نور نیوز: مقایسه نحوه حضور عادی سران سه قوه در میان مردم و رفت و آمد بدون تشریفات عالی ترین مسئولین سیاسی و امنیتی کشور با میزان حفاظتی که از آقای علی عسکری به عمل می آید این سئوال جدی را مطرح نموده که اساسا چه تهدید مهمی برای وی وجود دارد که این سطح از حفاظت را برای ایشان توجیه می کند؟

مگر می‌خواستند علی عسگری را در کیش ترور کنند؟

چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش که روزدوشنبه ٢۴بهمن ماهر با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی در کیش برگزار شد با حواشی عجیبی همراه بود که نیازمند بررسی و پاسخگویی از سوی دستگاههای مختلف است.

این نمایشگاه عصر دوشنبه هفته جاری با حضور شرکت‌های مالی و پولی، مجتمع‌های پتروشیمی، شرکت‌های دانش بنیان، مجتمع‌های پالایش و پترو پالایش و مدیران پتروشیمی‌های سراسر کشور گشایش یافت و تا چهارشنبه در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش ادامه داشت.

انتقال دانش فنی و خدمات مهندسی، حمایت و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان و نوآور، حمایت از صنایع پائین دستی، توجه به نقش پژوهش و فناوری و توسعه ابزارهای مالی با هدف توسعه صنعت پتروشیمی و تبیین اهمیت و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نقش بانک‌ها و بازار سرمایه در تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های این صنعت، از مهمترین محورهای این رویداد بود.

نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی،چند سالی است که برای ایجاد ارتباط کاربردی میان هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان علمی حوزه نفت و پتروشیمی برگزار می‌شود که بر اساس نظر کارشناسان این حوزه، در گذشته دستاوردهای ملموس و قابل توجهی به‌دنبال داشته است.

این در حالی است که متاسفانه طی دو سال گذشته با تفوق تبلیغات و تشریفات بر محتوای کاربردی، عملا اجرای نمایشگاه از مسیر اصلی آن خارج شده و حاشیه بر متن، غلبه یافته است.

در نمایشگاه امسال نیز تشریفات مفصل و پرهزینه، حضور انبوه و بی‌دلیل مدیران و کارکنان هلدینگ خلیج فارس در مراسم افتتاحیه که طبیعتا با صرف هزینه قابل توجه همراه بوده و تمرکز قابل توجه بر تبلیغات رسانه ای به جای افزایش محتوا و خروجی ملموس از نمایشگاه، از ویژگی‌های مراسم بوده که حاضرین بویژه رسانه های گروهی را به تعجب واداشته است.

از دیگر مواردی که امسال در مراسم افتتاحیه این رویداد علمی- فنی رخ داد، حواشی عجیبی است که پس از حضور عبدالعلی علی‌عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در محل برگزاری نمایشگاه به وقوع پیوست.

چنانچه خبرنگار «نورنیوز» کسب اطلاع کرده؛ در بخش وی‌آی‌پی جنب سالن برگزاری مراسم پس از حضور علی‌عسگری،تیم حفاظت وی به بهانه ملاحظات امنیتی حتی اجازه ورود به مسئولین برگزارکننده مراسم که میزبان بوده‌اند را نیز نداده‌اند که این موضوع منجر به درگیری میان برگزار کنندگان نمایشگاه با محافظین مدیر عامل هولدینگ خلیج فارس شده است.

بر اساس گزارش‌های دریافت شده، سروصدای درگیری به سالن اصلی محل برگزاری مراسم نیز منتقل شده که تعجب و تاسف شرکت کنندگان در مراسم را بدنبال داشته است.

متاسفانه در حین این درگیری که با رفتار خارج از عرف تیم حفاظت، تشدید شده، یکی از مسئولین اصلی برگزار کننده مراسم نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به بیمارستان منتقل می‌شود.

اگرچه خبرهای مربوط به حواشی برگزاری این نمایشگاه در کیش از روز دوشنبه تاکنون از سوی چند رسانه منتشر شده لیکن مدیریت هلدینگ خلیج فارس که در این خصوص با سئوالات متعددی روبرو می باشد هنوز در مورد اخبار و گزارش‌هایی که رسانه‌ها از حاشیه‌های برگزاری این نمایشگاه و رفتار نامتعارف تیم حفاظت آقای علی‌عسکری منتشر کرده اند،هیچگونه پاسخ یا روشنگری نداشته است.

در خصوص ضرورت استفاده آقای علی عسکری از تیم حفاظت، سئوالات زیادی مطرح است که طبیعتا باید دستگاههای امنیتی بویژه شورای امنیت کشور نیز در این خصوص پاسخگو باشند.

موضوع بسیار مهم و سئوال برانگیز در این زمینه، مقایسه نحوه حضور عادی و بدون حفاظت سران سه قوه در میان مردم و رفت و آمد بدون تشریفات عالی ترین مسئولین سیاسی و امنیتی کشور با آقای علی عسکری است که صرفا مسئول یک بنگاه اقتصادی است و هیچگونه تهدیدی متوجه وی نمی باشد

بدون شک، اگر اخبار منتشر شده، چه در مورد تشریفات و هزینه‌های غیر ضروری این نمایشگاه و چه درباره وجود تیم حفاظتی و رفتار نامتعارف آنان نادرست است که حتما مدیریت هلدینگ خلیج فارس در این خصوص روشنگری نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بر چسب ها

اخبار مرتبط

چند رسانه ای

آخرین اخبار