افزایش قیمت در بازار خودرو

بازار خودرو در آخرین روزهای هفته جاری به روند افزایش قیمتی خود ادامه داد با این تفاوت که اینبار افزایش به مرز ۴۰ میلیون تومان رسید.

به گزارش اقتصادنیوز، رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که با افزایش نرخ دلار در بازار امروز خودروهای پرطرفدار ایران خودرو با رشد ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند و «هایما S7 پلاس» مرز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را رد کرد.

براساس ارزیابی بازار، امروز «تارا دنده ای» رشد ۳۹ میلیون را تجربه کرد و در بازار این رشد برای «هایما S7 پلاس» به ۴۰ میلیون تومان رسید.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7 » در بازار امروز ۴۷۴ میلیونی تومان قیمت گذاری شد و رشد ۲ میلیونی را ثبت کرد. قیمت «هایما S7پلاس» هم با رشد ۴۰ میلیون تومانی در بازار قیمت‌گذاری شد و یک میلیارد و ۵۲۰ میلیونی شد و مرز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون را پشت سرگذاشت.

اما «تارا دنده ای» هم در بازار ۶۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و ۳۹ میلیون تومان گران شد. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» در بازار ۶۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار ۷۸۵ میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی ۱۰ میلیون تومانی داشت.

اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۶۸۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی ۱۲ میلیونی را تجربه کرد.

سرگیجه قیمتی در بازار خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بر چسب ها

اخبار مرتبط

چند رسانه ای

آخرین اخبار